RILAKKUMA
Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Anis najiha..thanks for visited my blog, nice to meet you,,
My Post

Thanks Bear

Template 100%: Atin Tory
Editor:Anis Najihah
Help:
I want this :'(
Friday, August 23, 2013


haa nindiaa ! tau kan ni apa ? haa fake braces ! dah lama aku cari benda ni , merata rata tempat cari dah , tapi tak jumpaa :'( kat insta ada la jual , tapi mahal nak mmpoihh ! rm170 , aku mana mampuu -_- kalau tidak aku nak pakai yang real punya , dah p jumpa dokter segala mak nenek dah , dokter cakap tunggu pamggilan nnti , smpai sekrang satu panggilan haram apa pon tak dak ! benyaii sungguh ! tapi kalau aku pakai yang real , dokter cakap kena boh wayar apa tah kat dalam tuu , ermm , seriously , gigi aku tak elok ! tak pakai yg real , pakai yang fake pon jadi laa ! cousins aku ada cakap dekat danok ada la semua2 nih , aku dok ajak parents aku p danok depa bukan mau :( haritu p cari benda ni dekat hatyai tapi tk jumpa2 pon :( hurmm k laa byee 



Older Post | Newer Post